ilaydagkk1 Kızlar merhaba elle gebelik öğrenen var mı biraz önce baktım ve bi şişkin en parçası gibi geldi sağa sola yaptığımda parmağımı daha ilerşsi boşluktu ama bir yer vardı ve orada şişkin bi et parçası gibi bir dolgunluk vardı
Eldgrn ilaydagkk1 Doktora gitmeye veya kan vermeye yada yada idrar testi yapmaya ne dersin. Doktor bile elini sokup kontrol yapmıyor. Bilgisiz bunu yapmanız çok yanlış
Meral_63 ilaydagkk1 🙄🙄tobe bi kan ver yada test al herkes elle hamilelik öğrense evde kendi doğumlarıni da yapar
ilaydagkk1 2bebelianne Ayperi11 Eldgrn Salı günü kan vericem zaten arkadaşlar sadece böyle bir şey görmüştüm ve belimde ağrıdığı için denemek istedim eski usüllerden böyle bi kulak aşinalığı var mı diye merak ettim
ilaydagkk1 Ayperi11 bunu bir yerde gebelik oluşunca rahim ağzının alta doğru geldiğini okumuştum ve ondan sordum
Suheyle1 ilaydagkk1 ebe falan degilseniz nasıl bi tecrübe ile kendinizi muayene edip böyle bi sonuca vardınız ? 😂😂 hiç o kadar derinlere ulaşıp deneyen oldugunu sanmam bu yöntemi
Aysgl_1925 ilaydagkk1 Çok merak ediyosanız özel bir hast. Gidin acilde kan verin iki saatte elinizde 🙄 ne bu anlayamadım gerçekten..
Glhayat_54 Senin orayı kurcalayısın varmış bence😂😂 Sene olmuş 2025 bacım eski usül hamilelik öğrenme mi kalmış 😂😂