Dilekmurat Kızlar günde kaç öğün yiyorsunuz bide erken utanabiliyorsanız püf noktasını verirmisiniz🙅🏻🙄ben saat 11-11:30 gibi utanabiliyorum be az öğün yiyorum ama fazla yiyorum .
Arminannesi Dilekmurat bende sen gibi kalkıyorum kalkınca hemen kahvaltı sonra 18.00 de akşam yemeği sonra bi muz bi süt tamaaam 💁🏻
derya14 Dilekmurat Çalıştığım için mecbur 7.30 ta kalkıyorum ve 3 öğün yiyorum sabah öğle akşam. Aralarda da meyve kuruyemiş falan tüketiyorum
Arminannesi Dilekmurat valla sonra çocuktan erken kalkcaz zaten mecburi 💁🏻Şimdi uyuyabildiğim kadar uyuyorum uyku güzel şey 😃