Sabahatsrbtc Yarın mecbur doğum olacak sunı ile yatış olacak doktorum açılma var 3 cm dedi çok üzgünüm neden sancım yok
Nesrnn merhaba bebegınızın bası buyuk mu bu tarz bısey dediler mı bende 40 haftalıgım bası buyuk oldugu ıcın kanala yerlesemıyor ama normal dogum pozisyonu oldugu ıcın dıretıyorlar beklıyorum ama bır yandan da endıselenıyorum