Leylak34 Kizlar sonuc icin benim mi aramam gerekiyor. Onlar doğrudan yolluyor mu sonucu ?Doktorada bana yolladiklari kagidin aynisi mi gidecek .Zaman geçmiyor sanki.
[silindi] Leylak34 evet doktorada aynısı gidecek, bir tek cinsiyeti ayri olarak yazacaklar doktorunuza
Leylak34 [silindi] Cinsiyeti yazarak mi yolluyorlar yoksa sözlü olarak mı söylüyorlar . Ben sonucu doktora söylerim dedi.
[silindi] Leylak34 benim doktorum aa sen fetal vermiştin dur bakalım dedi usg deyken gitti bilgisayarına bakti geri geldi bence mail notlarına ekliyorlar
Leylak34 [silindi] Teşekkür ederim 🙃kalbim rahatladı benim doktor çok yoğun öyle aklında tutabilecek durumda değil çünkü 🙈