Kızlar 30.haftadan sonra bebek hareketleri rutine girdi önce günlük rutine girdi mesela saat olarak bile aynı saatlerde aktif aynı saatlerde pasif bu tamam ama şimdi de şöyle bi rutin çıktı 1-2 gün sakin yani hareket oluyor yine aynı saatlerde ama hafif sonraki 1-2 gün hareketler daha kuvvetli beni mahvediyor aşırı güçlü sonra 1-2 gün tekrar hafif ve rahatsız etmeyen türden sağa sola toplanma sırtını dayama hafif tekme şeklinde sonraki bir kaç gün tekrar sert hareketler. Daha güçlü vuruşlar. Daha güçlü ittirme. Yine aynı hareketler sadece daha güçlüleri. Sizde de böyle oluyor mu? Kontroller hep normal çıkıyor 2 gün ileride gelişimi bazen günüyle de aynı çıkıyor nstler normal anlamadım