Merhaba kizlar nasılsınız nasıl gidiyo ben şuan yoldayım Niğde ye gidiyorum diğer postlarima bakar saniz görürseniz sanırım hamileyim beyan 22 cikdi Niğde de kan vericem yükselip yukselmedigine baktırmak için ama nasıl yapicam nediycem bakarlar mi Balıkesir de yaşıyorum çünkü