Bende 38 haftalığım, iki gündür akıntım çok arttı. Ama su gibi değil yani sadece şeffaf bi akıntı, sürekli olmasada bi ıslaklık bırakıyor. Benimde randevum çarşamba günü o zaman soracağım bakalım su sızıntısı mı akıntı mı anlayamadım, doğuma yakın akıntı artışı da normal diyorlar rahim ağzı yumuşadığı için.