Kızlar e bebekten almıştım bu ateşölçeri. Araştırdığımda iyi yorumları vardı ama sanki yüksek ölçüyor. Sizler memnun musunuz? Mesela şu an kendi ateşimi ölçüyorum, normal ateşölçer ve bunun arasında neredeyse 1 derece fark var. Nexus daha yüksek ölçüyor. Hele kulaktan daha da yüksek. Gribim mesela ben şu an hangisi doğru emin olamıyorum.
Sonuçta bebeğimizde kullanacağız. Hemen ateşi var diye de evhamlanmak istemiyorum. Kararsız kaldım ürünle ilgili. Yorumlarınızı bekliyorum ☺️
