Kızlar merhaba 15 haftalık hamileyim pazartesi günü rahim uzunluğum ölçüldü 30 m haftama göre nasıl sizce doktor normal dedi 25 in altına düşünce sıkıntıymış zaten heralde ama doktor riskin yok dedi sizin ne kadardı o haftalarda haftam daha küçükken 30 olması normal mi