Anne1924 3 günlük bebeği var emiyo uyuyo uyurken ağzındam gaz çıkarmıyo dikde tutuyorum ama yatınca kusuyo kusmuğu kalıcak diye de ödüm kopuyo ne yapmam lazım
MervEslinArden Anne1924 Gaz çıkana kadar çabalaman lazım bu gaz çıkarma tarzları var farklı yöntemler yan yatırman zaten en baş hususta gaz çıkmazsa bebe perişanlıyor
[silindi] Anne1924 gazını çıkarmadan yatırmamanız lazım. Kusması varsa da bir reflü yatağı alın bence, benim kızım reflü yatağında çok rahat etti