Şuan panik atak geçiriyorsun canım altta yatan sebepte ölüm korkusudur. Küçükken ölümle ilgili yaşadığın bir travma veya korkunç bir olay sonradan hortluyor ve hayat kaliteni etkiliyor aynı hisleri yaşadım aylarca psikologa gittim ve yendim tek çaresi ölümle yüzleşmek ve bunun hayatın parçası olduğunu kabullenmek. Derin derin nefes alma egzersizleri yap derin nefes al 5 saniye tut ve sal bu şekilde, sonra kafanı dağıtması için youtuptan komik videolar falan aç bir anlık dikkatini dağıtmaya çalış mümkünse otobüslere falan binme kalabalıktan bir süre uzak dur, yere yat gozlerini kapat telefondan inşirah suresi aç ve dinle canım