1melekannesi3858 Kızlar beta iki gün önce 690.9 idi bugün 563.0 düşmüş beta kanama yok doktor sonuc çıkmaz demişti bugün yetişmez salo geleceksin dedi sonucum cikti beta 563.0 kanama yok bisey de demediler evde beklemekle olacak ismi bisey olmaz degilmi
Eldgrn 1melekannesi3858 Sanmıyorum kimyasal gebelikse eve yolluyorlar kanamanın başlaması için o da sifirlanma zamanı başlıyor. Doktorumun dediğine göre
1melekannesi3858 miracsmom_ muhtemelen kimyasal doktor bisey demedi bilmiyorum salı günü gel dedi bugün kan sonucu yetişmez dedi
1melekannesi3858 Eldgrn canım.iste doktor bisey demedi ki sonuc çıkmaz bugün yetişmez dediler eve yolladılar iki kere muayenede keseye benzer biseh var dediler? İşareti koydular kafam karıştı anlayacagin ne olduğu belli değil
miracsmom_ 1melekannesi3858 canım bence bi git belki tutunmaya çalışıyorsa bebiş düşük tarzı bir şeyse ilaç verir stres yapmazsın daha fazla
1melekannesi3858 miracsmom_ canım daha bugün doktordan geldim zaten bisey demediler ki sonuc çıkmaz salı günü geleceksin dediler sonuçta 1 saatte cikti bizde eve gelmistik
miracsmom_ 1melekannesi3858 anladım inşallah hayırlısı olur bayasida gecikme de varmış dış gebelik tarzı da olabilir yanlış hatırlamıyorsam eğer onda da bi artıp azalıyordu galiba
DogaMom 1melekannesi3858 farklı hastanelerde değerlerin farklı çıkabileceğini duymuştum umarım sizin için hayırlısı olsun 🙏🏻