Arazynp Kizlar 5+0 dayım. Daha kadin doguma gitmedim. Belirtim yok gibi. 4. Haftalarda ara sıra karnımın altinda batma hissi yasiyodum simdi o da yok. 5 haftalik olanlar durumunuz nasıl acaba? Bulantılar, aşermeler ne zaman başlar?
Leontiine Arazynp bende de hiçbir belirti yoktu adetim gectiktiği için tahlil vermiştim öyle öğrendim. 6+6 dayım Allah’a şükür hala bulantı yok ama bazılarında 6. Haftada bulantı başlıyor tamamen bünye ile alakalı. En kısa zamanda gidin bence ama doktora hayırlısı olsun şimdiden
Esra7288 Arazynp bugün tam beş haftalık oldum iki gün önce doktora gittim baş dönmelerim ve bulantılarım var
Pinaraydin_2969 Arazynp sata göre 5+5 im kadın doğuma gittim keseyi göremedik haftaya tekrar gideceğim. Beta değerim 137 di sanırım geç döllenme oldu ama bulantım vs yok şükür
Ela__nur Arazynp ben de 5 haftalıkken prenses gibiydim 6. Haftadan itibaren sarsılmalar mide bulantıları halsizlik baş göstermeye başladı 😒 umarım hep böyle rahat bir hamilelik geçirirsiniz 💕
Arazynp Ela__nur Pinaraydin_2969 ben 6. Haftadan sonra gideyim diyorum. Gitmisken kalp atisini da duymak için. Şu sıralar kimyasal gebelik basliklari çok açılıyor. Evham yapiyorum. İki kere kan verdim. Güzel Yukselmis dendi ama bu hafta da versem mi acaba. Ssmombe
Mhilal55 Pinaraydin_2969 ay benimde aynı oldu cuma gittim muayeneye cuma 5+3 tü baktı ama kese gözükmedi haftaaya gel dedi benimde 161 di beta ilk baktığımda perşembe de 987 falandı ama gözükmedi yani anlayacağın
Ssmombe Arazynp 5+2 yiz keseyi gördük ara sıra kasık ve karın ağrım oluyor doktor normal dedi bulantı falan kalp atışı ile birlikte başlıyor zaten 6. Haftadan sonra şimdilik bir şey yok
Pinaraydin_2969 Arazynp inşallah güzel bir gebelik geçiririz. Bence yine de bir doktor muayenesi olun. Kafanız rahatlar
Ela__nur Arazynp yani stres yapmamak için mantıklı bende 5. Haftada keseyi görüp kalp atışını 6+4 de gördük bekleyip ikisini bir görmek iyi olabilir
Edum Bende 5+2 yim daha gitmedim hastaneye belirti gögüs agrısı ve kasıklar arada ağrıyor. 31 mayısa randevu aldım herşeyi tek seferde göreyim nasip olursa bekliyoruz bakalım
Pinaraydin_2969 Mhilal55 aynı durumda olmak rahatlatıcı oluyor stres yapıyorum yoksa.Daha küçücukler tahmin ettiğimizden de. Siz de görürsünüz inşallah.Siz hangi şehirdesiniz 🥰
Esra7288 Kızlar iki gün önce gittiğimde doktor alttan ultarsaona baktı ve 5+6 gün dedi 7 mm ölçtü ama benim adetime göre bir hafta fazla gösterdi normal mi neye göre gitmeliyim
_Nazendeem Gule49 ay benimde yarın 5 haftalık olucam arada kasıklarda ağrı göğüs uçları hassas ve aşiri uyuku halı halsızlık bunun dışında belirti yok normal mi sizce kızlar daha doktor muayenesi olmadım sadece beta verdim âdetin bir gün gecikirken böyle çıkmıştı beta degerı 2006
Gule49 _Nazendeem genel benimde hala belirtiler bunlar canım normal. Biz dün 6+3 de kalp atışımızı da duyduk şükür darısı size olsun inşallah 🤲🏻🌸
_Nazendeem Gule49 ayyy amin inşallah canım ya böyle olunca insan hamile gibi hissetmıyince bi tedırgın oluyor 🥹