GezenTavuk_2 Kızlar sizden fikir ve yardım istiyorum bayramlık kıyafet aldım bu sene memlekete biraz erken gideceğiz diye neyse kıyafetim gömlek etek ve beyaz ikisinin de rengi şu ayakkabı çok hoşuma gitti bu 3 model arasında beyazın altına hepsi gider diye düşünüyorum ama sizce hangisi size danışmak fikir almak beni rahatlatıyor 🥹
Ayseguls_baby GezenTavuk_2 en üstteki en güzeli bence onu almalısın, en alttaki de güzel ama onu başka zamanlarda kombinlemek zor olur hep sade giymelisin onu alırsan. Ama en üsttekinde sade de giysen karışık da giysen her türlü kombinlenir
GezenTavuk_2 Balbebek012 benim de aklım onda doğrusu birde şu alttaki olan varya ona takıldım birden şimdi mesela kıyafetim beyaz ayakkabı bej şalı hangi renk patlatabilirim ki?
GezenTavuk_2 Cimcime30 şimdi anladım aşkım benim de aklım onda birde şu en alttaki kafamı karıştırdı birde ben bunu taksam şal olarak ne patlatabilirim beyaz üstüne ?
Balbebek012 GezenTavuk_2 alttaki karışık duruyır ya hem çizgili hem de ayakkabı üstündeki aksesuarla göz yoruyor sadece bej olan daha hoş canım ❣️ tabi önemli olan senin ne istediğin krem Le bej renk sarı turuncu rengi güzel kaldırır bebe mavisi pudra şalda güzel olur