leyl25 bundan önce Düşüklerim olmuştu bu olursa ilk gebeliğim olacak açıkçası hiçbir şey yapmadım hiç umursamadım hiç takmadım bundan önceki süreçlerde çok kafama takardım çok uğraşırdım kürler olsun ilaçlar olsun olsun ovulasyon testleri olsun çok şey denemişimdir ve olmamıştır ama bu ay hiçbir şey denemedim hiçbir şeyle uğraşmadım açıkçası doğru düzgün ilişki bile olmadı evle ilgili meşguliyetm vardı bazı durumlar vardı yani bebek düşünecek ne vaktim ne zamanım vardı hiç buraya bile girmezdim yani zaten gittiğim bütün doktorlar derdi olmaması için hiçbir neden yok sadece kafada bitirmiyorsun gerçekten de doğruymuş kafadan attıktan sonra oluyormuş yani oldun mu oluyor ya ama en önemlisi gerçekten düşünmemek