S-nur1 Kızlar normal tansiyonum genelde 10/8 felan 2 gündür 13-12 arası oluyor ve baş ağrısı inanılmaz yapıyor acile gittim parol takıldı sadece evde tansiyon dengelemek için ne yapabilirim yardım lütfen
mrp2023 S-nur1 kadın doğum doktorunuza bunu mutlaka söyleyin, tuzlu şeyler tüketmeyin bol su için idrara çıkmak tansiyonu düşürür tansiyonunuz yüksek olduğunda yatmayın oturun
Ebrueren1 Eğer sürekli yükseliyorsa bı kardiyolojiye gitmeniz lazım benimde yüksekti şuan tansiyon ilacı kullaniyorum
S-nur1 mrp2023 Söyledim canım hafta içi gidicem inşallah doktoruma da evde acil yükselişte olunca bırseyle düşürebilir miyim
mrp2023 S-nur1 bence bişey yapma çünkü yanlış ölçüm yaparsın yüksek çıktığını sanarsın ama aslında normaldir ekstra çok düşer tansiyonun en iyisi sağlık kuruluşuna gitmek