Kelebek123 Kızlar 13+2 haftalığım. Bugün doktor çok büyük ihtimalle erkek dedi ve pipisini gösterdi. Rabbim herkesin gönlüne göre versin inşallah.
zeyzey00 Kelebek123 banada 13+0 ken %85 erkek dedi değişme ihtimali olurmu bilmiyorum happymomda değişen cinsiyetleri çok okuyorum şuan 13+4 üm pazartesi tekrar gidicem
MihriiFb Kelebek123 canım hayırlı olsun🙏 inşallah herkese gonlundekini nasip etsin Allah.. Ama herkesin erkek yaa bir benim kiz galiba 😶 doktor dün kesinlik vermedi fakat kiz dedi ayrıntılı ultrasonda baktıracağım 3 hafta sonra 🙈
Dderryaa Kelebek123 kim yazarsa erkek hep erkek senesi sanırım 11+1 de öğrendim 18haftalığım değişmedi benmki erkek değişmiyor sanki
Kelebek123 MerveSinan hayırlı olsun canım benim bir kızım var 15 aylık bu da erkekmiş sağlıcakla gelsinler inşallah.