Esra7288 ben de yurt dışındayım, geleli 2 sene oldu. Hayatimin en zor, en stresli döneminde geldi bebeğim bana. Ondan sonra bir şeyler yoluna girmeye başladı, şansıyla geldi resmen kızım 🥹 bebisiniz size de şansıyla, bereketiyle, hayırlı gelsin inşallah. Burda henüz bi arkadaş edinemedim ama hem çok şey öğrendim hem de yorum yazıp birilerine destek olabildiysem kendimce mutlu oluyorum 🙏🏻