anneoluyorumm13 bende aynı şikayetle gittim cuma günü. Nst istedi bebek kasıldı bir kere nst sırasında, önceki gecede adet sancısı gibi sancım olunca yatış verdi gözlemlemek için. Cuma gecesi yattım cumartesi sabah çıktım. Üç kere nst ye girdim 2 buçuk litrede serum yedim. İyiyim şuan. Acikligim falan da yok çok şükür. Bende tam 30 daydim 🥺 bu 30 da bir şey var galiba 😂😂