ezgms1 dogmamis cocukla derdi ne de oyle davraniyo sana. Hic canini sıkma seni uzmek belli ki asil amaci. Benim kaynanam da oyle moralimi bozuyor.karnin cok sismis kilo alma veremezsin falan diye .Hamile insana oyle davranilmaz. Ama ne kadar cok susarsan ezmeye calisiyolar saygi cercevesi icinde kaynani uyar bence. Kocana soylesen sana kararacak annemi kotuluyor diye. Kendin halledebilirsin hic korkma. Bir daha oyle yaparsa Kibarca oyle demeseniz ben etkileniyorum guzel dusuncelere ihtiyacim var dersin