ezgms1 bence eşinden cesaret alıyor kaynanan eğer eşinin ağırlığı olsa bu lafı diyemez. Ben küçükken kötü bi kaza geçirmiştim kayınvalidem acaba senin bu yuzden mi çocuğun olmuyor dedi ama art niyetli değilde endişeli söyledi eşim bi bağırdı ne biçim konuşuyorsun sen kız zaten stresli ağzının ayarı olsun çabuk özür dile dedi. Kadın diledi bende üzüldüm ama kayınvalideme üzüldüm yok anne önemli değil falan dedim. Yanı diyeceğim şu esin senin arkanda durmazsa annesi bile olsa seni erdirir hep onu haklı görürse sana her lafı derler hep o cesareti bulurlar