Wewe 32.haftadayım rahim ağzı kısalığı var bebeğin kafası doğum şekline uygun konumda. Merak ettiğim şey şu, bebeğin kafası orda ve gün geçtikçe dahada aşağı iniyor, kafa yapısı bozulur mu?
Ubuntu Wewe bozulur mu bilmiyorum doğum anında olabiliyor diye biliyorum ama sonra o da düzeliyor zaten
Beyza-tt Wewe bence bozulmaz.yani bozulacak kadar ilerlediğinde doğum başlar diye düşünüyorum. Doğum şeklinizle ilgili bir şey dedi mi doktorunuz
Beyza-tt Wewe nedeniyle ilgili bir şey dedi mi ben de serklajlıyım normal doğum çok riskli dedi de o yüzden soruyorum
Mommywolf Günlerce hatta bikaç hafta kanala girmiş şekilde bekleyen bebekler oluyor. Hiç kafa yapısı bozuk olan olmuyor bu sebepten. Çok ufak tefek sivrilikler olabilir ama zaten oda kemik sertleşene kadar düzeliyor
Beyza-tt Wewe erken doğum olursa kafa kemikleri tam sertleşmediği için beyin kanaması riski olabiliyomuş normal doğumda