Merhaba kızlar . Bugün yumurtlamadqn sonra 10. Günüm normalde hiç belirti yoktu 3 4 gündür. Tutmadı sandım ama bu sabah belime sanki bi bıçak saplandı kuyruk sokumama doğru acayip ağrılı bişeydi halada ağrıyo bu bir gebelik belirtisi olabilir mi ? Onu dışında normal regl öncesi ağrılarım var kasıklarımda ve göğüslerimde. Ama bunu hamilelik belirtisi sayamıyorum çünkü her regl öncesi ağrır zaten