mty ben de çok takım baktım ama sonrasında gereksiz masraf olduğuna karar verdim. normalde giymeyeceğim bir şey almak istemedim, bi tane trendyoldan koyu yeşil pijama takımı aldım bir de ecroudan çiçek desenli tişörtlü rahat bir takım aldım. annem siyah alma dedi diye almadım ama yine de koyu renkler tercih ettim