Meral_63 Cinsyet tahmini SADECE yapacam doğruluk payı varmı yokmu cinsiyeti öğrendikten sonra yazarsınız maksat muhabbet can sıkıntısı olmasın
cansel31 Meral_63 https://mutluresim.com/images/2025/11/28/XqPZMG.jpg[](https://)https://mutluresim.com/images/2025/11/28/XqPZMG.jpg
Meral_63 minikpanda0_ evet öyle bide 12 haftalık falan olunca bebek sağ damı soldami diye muhabbet te var ben keseden yanayım
minikpanda0_ Meral_63 inşallah 🌸 bi de şey sorucam ya benim sat’a göre 7+1 ultrasona göre 6+1 hangisini baz almalıyım
Meral_63 minikpanda0_ sata göre mesela benim bugün ultrason göre 5+2 ama sat tarihine göre 6+2 yim zaten sonra sat tarihi baz alınır doktor sorar zaten sat tarihne göre bizim devam edecez doktorlar adet tarihin ilk gününü baz alıyor çünkü
minikpanda0_ Meral_63 ama ilk kontrolümde doktor sormuştu zaten sat 28 Mart benim ultrasonda bakarken yarın kontrolüm var doktor 6+2 diyecek ama uygulamada 7+2 gösterecek insanlara söylerken hangisini söylemeliyimm