Çatlatma iğnesi oldum bugün 13.günü adet olma günüm. 4 5 gündür testle kontrol ediyorum ikinci çizgi silik çıkıyordu hep iğneden dolayı dün nerdeyse tamamen silindi 2 gündür adet sancısı batmalar çekiyorum dün akşam daha fenaydı bugün kesin adet olmayı bekliyordum sabah olmayınca test yaptım dünkünden daha belirgin çıktı yarına olmazsam kan vericem de duramıyorum hamile olabilir miyim beta inip yükselip geri iner mi acaba bilen var mı?