Annekuzusu06666 Merve_kucuk maşallah az kalmış bizimki de 130 normalde uygulamaya göre 145 sezeryan benimki
Patiseverana Annekuzusu06666 bu kadar erken nasıl karar veriyorlar sezeryan için bilmediğimden soruyorum ilk hamileliğim de
hamisayse uygulamaya göre 137 sezeryan olacağı için 120 diyelim 🥰sağlıkla su gibi geçsin zaman inşallah
5_erkek_annesi ErsBegAs 😂😂bişey yapamıyoruz bazen diyorum gözümüzü kapatıp açsak o güne gelsek sabırsızlanıyorum çok bide doğum yapanları gördükçe daha dayanamıyorum 😂
ErsBegAs Annekuzusu06666 Sıcaklar bastırdı çocuk ağırlaştıkça bel ağrıları da başladı siyatik vs.. günler geçtikçe daha çok geçmiyor gibi gelecek 🥲