yasarceyda12 edabolukbasi3- canım benimde 3.75 ama doktor hiçbirşey vermedi ve söylemedi kullanmam mı lazım
yasarceyda12 edabolukbasi3- yani kadın doğuma daha tahlillerimi vermedim dahiliyeyede en son hamilelikten öncr gittim normaldi onlara göre o zaman senin kaçtı kaçıncı hafta ilaca başladın
edabolukbasi3- yasarceyda12 6 7 haftalık falandım kullanmaya başladığımda 25 ile başladım yetmemiş 50 mg çıkardı endokrin