Su an 1 buçuk aylık olduk oğlumla yazsammi yazmasammı kararsız kalmıştım ama ben kendim okuyunca rahatlıyodum bu yüzden yazmak istedim bayramın 4. Gününde geldi oğlum zaten bayram öncesi temizlik bayram gezmeleri derken baya yürümüştüm bu yüzden erken gelmiş olabilir bilemiyorum.
Bayramın ikinci günü baya yürümüştüm 3. Günü evdeydim dinlendim hatta akşamına halamlara gittik sanci falan hiç birşey yoktu. gece hafiften sancılarım vardi yalancı sancıdır dedim pek umursamadim ama 5.30 gibi suyum geldi başta anlamadım olabilirmi dedim çamaşırlarımı falan değiştirdim uzandım saanci varmi diye bekledim bişey yok eşimde kalkıp işe gitti onada bisey demedim sonra biraz daha su geldi az az geliyodu eşimi aramadim çunku ya su değilse bosuna telaslandırmak istemedim ilk oldugu icin acaba idrarimimi kacirdim diye dusundum 🤦♀️ sonra dayanamadim taksiye atladim hastaneye gittim anlattim durumu muayneden sonra doğum başlamıs 3cm açıklığin var dediler ben şok sonra herkesi aradim hastanedeyim diye tabi kizdilar niye tek gittin diye neyse kizlar yatisim yapildi sancilar hastanede basladi aciklik 5 olunca hafiften artti agri biraz bagirdim doktor geldi bagirma enerjini harcama nefes alip versen daha kolay gecer dedi gercektende oyle sanci gelince duzenli nefes alip vermek daha hafif geciyo bu sekilde yavas yavas sancilarim artti adet sancisinin siddetli hali diyim sadece artik 9 10 acikliktaki sancı beni zorladi zaten artik doğum tam başladı doğum sürecide guzeldi sadece yardımcı olmak icin karnina baskı yapiyolar hemsireler orda karnim patlicakmiş gibi hissediyodum ama en sonunda bebegim gelince aninda rahatlama çok güzeldi kızlar şu an güzel anlattımmi bilmiyorum ama insallah sizde kolayca dogurursunuz ve sadece pozitif dogum hikayelerini okuyun dahada rahatliyo insan oburleri daha da korkutuyo