Kahvedelisi Güzel anneler neler yapıyorsunuz kahvaltı yaptınız mı durumlar nasıl 5+2 kahvaltı yaptık eşimle çay içiyoruz sonra dışarı çıkacağız belirtileriniz var mı bende bulantı falan yok ara ara bel ağrısı kas ağrısı oluyor siz nasılsınız kızlar
edabolukbasi3- Kahvedelisi 17+6 dan selam bulantılar bazen var bazen yok kahvaltı çoktan yapıldı köydeyiz yeni evde işlerimiz var usta gelecek kapıları takmak için taşınmaya gün sayıyoruz yeni bebiş yeni eve gelcek inşallah eşim oğlumla ekmek almaya gitti akşama ekmeğimiz yok
Minnakpopus Kahvedelisi vallahi yoruldum yani artık sanırım herşeyden yoruldum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Tayinler ha bugün ha yarın açıklanacak diye diye evi toplamaya başladım artık eşim görevde bi başıma canım çıkıyor 😒 evi toplayıp memlekete gideceğim 2 haftaya artık doğumu bekleyeceğim nasipse orada. Bu arada 29+ haftayım öyle bekliyorum bakalım bel ağrısı artık zorluyor sanırım
Annekuzusu06666 Kahvedelisi 19+2 den selamlar o bel kasık ağrısı kesilmiyor emin ol benim daha ara ara oluyor adet sancısı bel ağrısı aşırı iştah artışı var yatakta dönerken zorlanıyorum
Kahvedelisi edabolukbasi3- maşallah canım bende köy çok severim ama malesef bizde yok yen eve bir bebek maşallah 🧿 supanallah Rabbim nazarlardan korusun inşallah 🙏 bende bi ev aldık oraya geçeceğiz benim de bebiş yeni eve yeni bebek olacak Allah’ın izniyle inşallah 🙏
Kahvedelisi Minnakpopus Allah yardımcınız olsun inşallah canım Allah’ın izniyle doğumunu yaparsın inşallah fazla yorma kendini yavaş yavaş yap
Kahvedelisi Annekuzusu06666 Annekuzusu06666 sanki her an adet olacağım gibi oluyorum ya annelik çok zor gerçekten
Kahvedelisi Merve_kucuk keşke bende süpürsem ya pazar diye eşim izin vermiyor malesef 😩😩canım iş yapmak istiyor ama eşim no no 👎
mardine474 Kahvedelisi hamilwlık belırtılerjm kayboldu sankı neden bısey üşüme ıştahsızlık hariç yanı bişey hissetmeyınce hamıle degıl gıbıyım😅😅 benım gıbı olanlar.
minikpanda0_ Meral_63 benim de sağ kasığım ağrıyor ama bende kist var 2 tane büyükler ağrı yapıyor o yüzden 🥺
MadameTussauds Kahvedelisi 7+5 bulantiyla uyaniyorum zar zor biseyler yiyorum ögürme refleksiyle yasiyorum 5 yasinda da bir Oglum var o da suan hasta 39 Ates zorlu günler yani suan ama cok sükür Rabbimize bu günlerimizi aramayalim insAllah diyerek yola devam ☺️
minikpanda0_ Kahvedelisi 7+1 🐣tekim bugün eşim çalışıyor maalesef o yüzden çok sıkıcı geçiyorr.. mide bulantısıdan hiçbir şey yapamıyorum sadece yatıyorum akşama kadar 🥺