Rosegul Kızlar bu sabahki testim bu şekilde düne göre biraz daha silik, çok kafamı karıştırıyor bu iğne etkisi bir beliriyor bir silik gözüküyor. Döner mi daha belirgin hale acaba?
GezenTavuk_2 Rosegul Düne göre dhaa dilim aşkım iğne etkisi olabilir gününü bekle o zaman yaparsın yani senin de haftaya cuma sanırım
Rosegul Zeynepppp01 en doğrusu beklemek zaten ama bekleyemiyorum heyecan yapıyorum🙈 artık bugün sondu adeti bekleyeceğim
Rosegul Meridaily zaten yapmak çok strese sokuyor insanı. Bende test sipariş verdim onun gelmesi zaten adet gününü bulur bat 23 benim, senin ??
Meridaily Rosegul evet ya hep yalancı pozitiflerle uğraşıyorum bir daha 🥺 elimde test olsa yapmadan duramam almadım da o yüzden🤣 benim de bat 23
GezenTavuk_2 Rosegul Evet ya öyle yap haftaya cuma zaten o gün test yapacak mısın sende ben yapmayı düşünüyorum
Rosegul GezenTavuk_2 kuzum Perşembe yaparım zaten varsa çıkar yoksa anlarım olmadığını bir sonraki ay ovulasyon ile takip edeceğim. Aşılama istiyordum ama yumurtlama zamanım bayrama denk geliyor
Rosegul Meridaily benim akıntım çok var kuzum hele bugün rengi de bir değişti, duphaston kullanıyorum ondan mı bilmiyorum başkada bir belirtim yok