Bebekmert Arazynp o doktoru bilmiyorum ama benim ablam ve iki kuzenim Cevdet oksuzlerde doğum yaptı hem hastaneden hem odalardan hem doktordan çok memnun kalmışlardı
ikievladaemanetci_ Arazynp ben ilk oğlumu onda doğum yaptım çok iyi ilgili ağzı dualı bir kadın 😊 şimdi şehir hastanesine gidiyorum ama randevu bulamıyorum devada muayene ücreti ne kadar olmuş acaba bilginiz var mı
Arazynp ikievladaemanetci_ 1450 diye biliyorum. Bende devada önce Gülhan hanimi düşündüm ama doğum paketi yokmus. Fahrunnisa sevinc var o da devada ondan dogum paketi almayi düşünüyorum.
nursenasu27 vilanelle doğum yaptınız mı güncel minimum doğum paketi 40 bin dediler 1600 muayene ücreti