Berfintze Kızlar ben bu ay gebelık belırtılerının hepsını yaşıyorum resmen karın ağrısı uyku hali meme ucu hassasıyetı falan çok işte benim bu ay bat 22 ye denk geliyor sabah test yaptım meraktan ölücwktım çünkü 😅negatif çıktı ama sizce bidaha yapmalımıyım
Serifebk7 Berfintze benimde bat 21 dün test yaptım negatifti sabah mide bulantısı ile kalktım 5 dk sürdü ama çok kötüydü. Bakalım bende yapsam mı yapmasam mı bilemedim bende. Hep bu mide bulantısı aklımı karıştırdı yine 😂
Berfintze Gulceefe-00 Hayrlısı kuzum inş yanıltır herkesi benim ilk değil üçüncü şüphem var dıye meraktan yaptım ben eşim çok ıstıyor çocuk bende bu ay suphelendım maalesef 😅
Gulceefe-00 Berfintze benim de bir kızım var nasipse 2. yi düşünüyoruz ilki de bir buçuk yıl sonra olmuştu biraz zor oluyor şimdi tekrar aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum sanırım tedavi süreci hastane gözümü korkutuyor ama yine de bin şükür Rabbim hiç evladı olmayan bekleyenler içlerinde de bizlere nasip etsin