Dileykkm Kızlar erkek ismi bulmak çok zormuş. Kıvanç Aslan nasıl sizce. Yada Kıvanç tek mi olmalı. Ben kıvanç istiyorum eşim aslan ☺️
AvBurcu Dileykkm eşimde Aslan ve Kıvanç isimlerini istiyor. Soy ismimiz ise Arslan. Aslan Arslan olmaz diyorum, alternatif olarak Kıvanç’ı sunuyor. Ama bir şeyler var içime sinmeyen. 36. Haftayız bu arada😅
Ayseguls_baby Dileykkm kıvanç ismi çok güzel ben de çok beğeniyorum ama eşim yaman istiyor :) kıvanç aslan da güzel evet ❤️❤️
Dileykkm AvBurcu ikisi de ayrı ayrı güzel isimler. Eşim aslan istiyor. Kızım Kıvanç. O yüzden Kıvanç Aslan olarak kesinleşti bizim. Poyraz ismi ni de çok beğeniyorum alternatif olarak