eminefilhan Hanımlarr selam Geçtiğimiz günlerde testim çok çok silik çıkmıştı ardından kan testi verdim 0.2 çıktı üstünden 4 gün sonra tekrar bir test yaptım ve çizgi daha belirgin çıktı erken gebelikte bu tarz durumlar olur mu
kaderkeklikk24 eminefilhan bende de aynı böyleydi kan verdim orada çıktı şuan 3 aylık hamileyim hemen kan vermeye git bence hamilesin 😊
babymom2026 eminefilhan ben 2 tane test yaptım ikisi de silik cikti yine de internette awox markası sipariş ettim
Efcmm eminefilhan kan ver yarın benim bir tık daha koyuydu ama muhtemelen sende hamilesin gönlünce olsun her şey
eminefilhan Melek_yavuz adetim çok düzensiz olduğu için takibi zor oluyor pcos var Birde kan verdim 1.20 çıktı
Aliaras2022 eminefilhan bu değere göre değilsin ama pcoslu olanlarda bazen gebelik testleri yanıltabiliyor
Elitelife eminefilhan inşallah yanılıyorumdur ama < işareti varsa hamile olmadığın anlamına geliyormuş kuzum doktor söyledi