Nuri bey mümkün olduğu kadar her şeyin normal akışında gitmesini isteyen bir doktor. Asla doktor kibiri yok. Çok fazla ilaç vermez. Muayeneleri kısa sürer. Olumsuz bir durum görürse anneyi panikletmeden takip etmeye çalışır. Bu açıdan güzel. Fakat benim hamileliğimde kaşıntılarımı pek önemsemedi, tahlil yapmadı. Son haftalarda artık tahlil yapmaya karar verdikten sonra kolestaz olduğunu fark etti ve normal doğuma ilerlerken, çatı muayenesi vs. olmuşken maalesef sezaryene döndük.