Ceylinnn8 Kızlar bat 23 mayıs. Sabah ilk ısrarla test yaptım yine negatif, acaba bebeğim benimle değil mi yoksa erkenmi davranıyorum bilmiyorum. Belli olması gerekmiyor mu?
Ceylinnn8 Elilar2225 illa adet gecikmesini beklemem mi lazım. Benim gibi kaç gibi erken gebelik testinde öğrenince moralim bozuldu ister istemez 🥺