AnayimBenAna_ Kbrmsl vazelin petrol türevi içeren bir ürün o yüzden zararlı. Çatlak için üretilen krem serum vs kullanmanız gerekiyor
Merve_kucuk Kbrmsl Dalinin vazelini sürdüm hep. İlk doğumum da çatlaklarım olduğu için 2. de çatlamadım şuanlık 36 haftalık oldum.
ddefnos Kbrmsl bence daha doğal içerikli bisey kullanin bende herseye dikkat etmiyorum makyaj yapıyorum normal güneş kremi sürüyorum ama göbeğime Hindistan cevizi yağı sürüyorum karın bölgesi diye zeytinyağıda olabilir
biranne_birbebek Kbrmsl dört aydan altı aya kadar vazelin+aloe vera özü kullandım sonra çatlak kremine geçtim. Hiç çatlağım yok, sona geldik inşallah daha da olmaz. Ben mustela tercih ettim memnun da kaldım ama lierac da beğeniliyor. Hangisi içinize sinerse☺️
Kbrmsl psymom vazelin petrol türevi diyorlar ondan kararsız kaldm bende biraz çatlaklarim oldu engellemek için süreyim dedim
Kbrmsl ddefnos bende hep zeytinyağı ve hindistan cevizi yağı kullandım ama genede aşağıdan ve yanlardan çatlamaya basladm bide vazelin denim dedim nemi tuttuğu için
Kbrmsl biranne_birbebek tesekkür ederim benim doğuma az kaldı biraz çatlaklarim oldu daha fazla olmasn diye engellemek için kullanmak istiyordm
ddefnos Kbrmsl catladiktan sonra heralde ne kullanılsa olmuyor ben ilkte catlamadim ama ikinciye biraz fazla kiloyla hamile kaldım inşallah catlamam bundada
Kbrmsl ddefnos bende çok çatlamadim diye bir umut yayılmadan önüne geçeyim dedm insallah çok yukarılara cikmaz