Hkrtbg Adetime tahmini 4 5 gün var Elimde gebelik testi yok Ovulasyon vardı onu yaptım Pozitif olma ihtimali var mıdır
Meral_63 Hkrtbg hayırlı olsun ben bundan daha silik çizgi ile öğrendim değerim 8 ile öğrendim hamile olduğumu 5 haftalık olduk bile darısı sana inşallah yrn bi kan ver çıkar
ug_fa-3diplomalianne Hkrtbg yumurtlama zamanı dışındaysan yaptıkça rengi koyulaşıyorsa var diyolar yapanlar tabi bilemiyorum kesinliğini ama bu şekilde öğrenen çok olmuştu burda okumuştum
Meral_63 Hkrtbg olabilir ama zaten idara yetreince olmasa ikinci çizgi çıkmazdı yrn sabah erken gebelik testi sen yine de yap
Minik_04 Meral_63 bilmem ki ama gebelik olursa ovulasyonda t çizgisi c çizgisinden daha koyu olmasi gerekiyo
Hkrtbg Minik_04 evet genelde hep silik bir çizgi olurdu ama bu defa bir tık koyu geldi her zamankinden. Neyse varsa anlaşılır birkaç güne 😊
Seyda16 Hkrtbg canım regline 4-5 gün varsa ovulasyonda bu şekilde gebelik olduğu anlamına geliyor bence, bende çünkü böyle öğrenmiştim ama daha bi koyuydu sen yarın bi bir tane daha yap bundan eğer koyu olursa vardır gebelik testinde de çıkar 🥰🥰🌸