Ya arkadaşlar bugu. 8+1 im hic bulantısı olmuyor… doktor kontrollerine gitmesem hamile olduğumu anlamayacagim resmen sadece göğüs ağrım var goguslerim dolgunlasti, gun icinde uyku hali bi de ekstra acıkıyorum o kadar. Bazen isyerinin yemeklerine bağlı olarak mide yanması oluyor ama o yemekhanede kullanılan yağdan dolayıdır diye düşünüyorum. Hatta geçen eşime bi problem olabilir mi çevremde gördüklerim hic böyle değildi dedim, o gun kontrolüm vardı bebek iyi kalp atisi iyi ama anlamadım hic hamile gibi değilim var mi böyle olan