Kucuk_dunyam Kızlar 10 haftalık olduk ama 2,3 gündür uykumdan uyanıyorum bir daha uyuyamıyorum bu gece de 1 gibi uyudum sabah ezanında kalktım hala uyuyamadım midem de çok bulanıyor böyle olan varmı aranızda ?
Hilal2901 Kucuk_dunyam muhtemelen uyanıyorsunuz ve uykunuzu almış oluyorsunuz 😂bebiş dogduktan sonra gece uyanmalarına alışmak için yaparmıs vücut ben böyle biliyorum artık bilimsel mi dini midir bilemem😂
minikpanda0_ Kucuk_dunyam bende öyleyim gece sürekli uyanıp uyuyorum. sabah 6 buçuktan sonra da asla uyuyamıyorum sinir oluyorum bu duruma ya
ireminc07 Kucuk_dunyam bende de aynısı en az 1 aydır var 18 haftayım bulantılardan rahatsız hissettiğin için uyanıp uyuyamıyor olabilirsin dediler doktor ve etrafımdakiler
Hilal2901 Kucuk_dunyam bilemiyorum oluyor ama normal hormonel de olabilir😂 hiçç erken değil ömür blyu süreceği için vücut şoka girmemeye çalsııyor sjsjjdjdjd
1998- Kucuk_dunyam ben 37 haftalığım dediğini yaşıyorum canım çok zor senin erken başlamış benımde uykusuzluktan midem bulanıyor resmen 🥹