Merhaba kimyasal gebelik gecirme ihtimaliniz yuksek, kimyasal gebelikte dollenme olur betada artis vardır bundan dolayı testlerde pozitif cikar ancak 2 gunde en az yüzde 60 artması gereken beta degeri bu yüzdelikten az artmissa, deger stabil kalmışsa veya giderek düşerse bu bebek yerlesemememis demektir sağlıksız bir gebeliktir ve kanamalar gerceklesir kimyasal gebeligi birçok kadın yaşayabilir fark etmeden, çünkü adet gecikir yine ama embriyo tutunamadigi icin rahimden atilir cogu kisi bunu fark etmez ancak boyle erken gebelik testi pozitif veya kanda pozitif gorup bu durumu yasarsaniz anlarsınız, bir ihtimal de testleriniz yanlış olabilir. Kesinlik icin doktora gidebilirsiniz