Morrinah ben de antep te yakalandım 6 şubat depremine ondan dolayı biraz da psikolojik olarak kaldı galiba depremi yaşamayan zaten deprem sallantısı gibi değil başka türlü hissediyor ama gün içinde çarpıntı ve ara ara tansiyon düşüklüğü yaşıyoruz farkında olmadan o yüzden de olabiliyor