rossmanda gratiste ve watsonsta kahverengi kutulu olan boyalar var organik kokusuz olan, 13. haftaya girdiğimden beri 2-3 ayda bir saçlarımı boyuyorum çok fazla beyazım var diye. doktorum da herhangi bir sorun görmedi bu boya konusunda kesin kanıtlanmış bir zarar yok çoğu gereksiz abartı. tabi herkesin kendi tercihi