Nnazli1996 Ben minilola sitesinden yaptıracağım instagramda da sayfası var baya memnun kalan var diye biliyorum. Mümkünse adınıza faturalı olacak yerlerden yaptırın çünkü burda denk geliyoruz istediği şekilde yapılmayabiliyor ve sonra sizden ekstra kargo ücreti falan istiyorlar ya da hiç uğraşmıyorlar. Şikayet etsenizde bu tür durumlarda karşınızda resmî bir muhattap bulamayabiliyorsunuz🤷🏼♀️