Semanurt açıkcası size doktor olarak değilde doğumda erkek olmaması açısından hastane önerisinde bulunabilirim. Medipol, memorial, liv, medicana gruplarında çalıştım. Sezaryenlerde sadece mahremiyete medipolde dikkat edildiğini gördüm. Memorialda da doktorlar dışarıdan geliyordu ve hassasiyeti varsa ekibi bayan ayarlatıyordu yoksa normal ekip devam ediyordu. Ama Medipol grubunda kapıların önüne paravan bile koyuyorduk biz. Sare davutoğşlu ve betül alptekini önermiş birisi. Betül hanım buna dikkat etmiyor şahsen onunla sezaryene girdim böyle bir talepte bulunmadı. Sare hanım hastası çıkana kadar salonda beklemişti biraz daha hassas gelmişti bana o zamanlar. Ama bu doktorlarım fiyatları yüksek. Betül hanıma arkadaşım muayene başı 4500e gidiyordu en son. Ben medipol mega da burcu yıldıza gidiyorum. Hastane zaten bu konuda baya dikkatli olduğu için doktordan böyle bir şey talep etmeye gerek bile duymayacağım muhtemelen