123Damla- Bende 16+5 bu ara çok akıntım var ama benimki slaym gibj resmen neden olur bilemedim ilk başta benimde islaklikti şimdi böyle oldu diger hamileliklerimde hiç akıntım olmazdı bunda çok fazla inşallah kötü bişey yoktur
Esraa00 Tazeannecik01 hayır su mu değil mi diye testi var onu edebilirsin illa öğrenmek istiyorsan Ama doktoruna sor