Nesrnn vee bugun itibariyle 40 haftalık olduk sancı nişan geldi ama oğluşum halen dogmadı keyfi yerinde sizler kaç haftalıksınız 🥰❤️
yagmurcoskun Nesrnn 36+5 olduk benim heyecan şimdiden her an gelecek diye var 😂 ama sizin gibi 40ları görünce fazla heyecanlanma diyorum kendime daha vaaar
Esraa00 Nesrnn 35+4 ağrım çıktı nst de 36.hafta da geri gideceğim acelesi var bizim oğlanın sanki Zaten sezaryen olacak doktor ilaç verdi etki etmiştir umarım
Nesrnn yagmurcoskun 35 haftalıkken yalancı sancılarım oluyordu her an dogururum dusunuyordum hatta küveze girer korkusu oluyordu şimdi gelmiyor canı isteyince gelecek harelde endişelenme canım bız ne kadar plan yapsakta bebişler nasıl ısterse oluyor saglıkla gelsinler ❤️❤️
Nesrnn Esraa00 bende 35 de aynı dusunmustum acelesi var dıye meğer bızı kandırmış sımdı 40 haftayı gelesı yok saglıkla kucağınıza alın inşallah 😊
Zeydin Nesrnn 38 +2 haftalik olduk. Sancılar var , özellikle karnımın altında uyurken çok sancılarım oluyor, ama düzensiz… korku ve heyecan bir arada 🥲 Bir an önce doğsun istiyorum, vallahi daha dayanamıyorum.
Nesrnn Mavisannexl maşallah saglıkla kucağınıza alın benimde 9 yıl sonra gelen mucizem saglıkla kavusalım 😊😊
Esraa00 Nesrnn inşallah benimki de biraz bekler En azından ciğerleri tam gelişip solunum sıkıntısı çekmesin de Çok zorlanıyorum ağrım çok var çünkü
Nesrnn Esraa00 bekler inşallah guzel dusun canım guzel olsun tbı hamılelıgın her surece stres bende dogum ıcın beklerken endişeleniyorum saglıkla kavusalım😊
Nurmona Nesrnn 40+1 oldum ne nişan var ne sancı :/ inşallah en hayırlı ve yakın vakitte hayırlısıyla kucağınıza alırsınız :)