Asya1122 17. Haftada sabah suyumun geldiğini hissederek uyandım ve baktığımda yoğun sulu kanamam vardı acile gittigimd esuyumun geldiğini anlamadılar israrim üzerine amnisur yapıldı ve pozitif çıktı 1 hafta hastanede yattıktan sonra birdaha suyum gelmryince taburcu edildim 27. Haftada yeniden suyum gelmeye başladı az az ama tekrar gitmedim 29. Haftada yoğun kanama ile yine yatisim oldu ama ben doktorlara tekrar suyum geliyor demeye korktum 30. Haftada taburcu edildim 32. Haftada suyum daha fazla gelmeye başlayınca doktora söyledim bebeğin suyu iyi bence gelen su değil akıntı dedi ama yine amnisur yapıldı pozitif çıkınca 34. Haftada doğum için karar verildi