Beyzasari Bizde rh uyuşmazlığı var iğnelerim falan yapıldı genelde ilkinde sorun olmuyormuş ama 2.gebeliğim ve ciddi sorunlar olabilirmiş bebekte rh uyuşmazlığı olup 2.bebeğini kucağına alan var mı herhangi bir sorun oldu mu
Mommy17 Beyzasari 30. Haftadayım bir sorun yaşamadım daha doktorlar anlattı ama bir sıkıntım yok çok şükür 28. Haftada bir daha iğne yapılıyor birde uyuşmazlık için test yapılıyor o şekilde önlem alınırsa bir problem olacağını sanmam içinizi ferah tutun
Ebrugunesss Beyzasari bende ilk doğumdan sonra vuruldum iğneyi şimdi 34 haftalığım 28. Haftada yapıldı test negatif geldi ama önlem amaçlı iğneyi vurucaz dediler o haftada vuruldum yine bizde çok şükür bi sıkıntı yok
Beyzasari Mommy17 İlk hamileliğimde 28 haftada ve doğumda vuruldu Bunda da 12 de ve 28 de vuruldu şu an 35 haftalığım çok şükür bi sorun gözükmüyo ama doğduktan sonrası için korkuyorum